Vuxenlivet

Då var det dags. Dags att bli vuxen. Imorgon börjar det. Vardagen. Jobb mån-fre, varje vecka. Resten av mitt liv. 
 
För så är det! Imorgon börjar jag mitt jobb som beräkningsingenjör på Epsilon. Efter fem år på Chalmers är jag redo. Och vet ni vad? Jag tycker det ska bli riktigt gött! Dels att komma tillbaka till vardagen igen (två månaders sommarlov var alldeles lagom) och att få göra det som en som arbetar. Inget mer studentliv här inte! Sen ska det ju bli skönt att få en lön också och slippa leva på bidrag. 
 
Önska mig lycka till! Vuxenlivet, här kommer jag!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Självklart önskar vi dig lycka till! Det är du väl värd! Kram

2012-08-25 @ 09:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0